Tuesday 17 August 2010

eLDee - Big Boy Ft Olu Maintain, Oladele and Banky W [LYRICS]

abe ori eLDee the don ati Banky W, awon ti yankee,
emi lo ti di yankee o, mo ti gba colin powell kpo lori stage ori e quality!!

[Hook]
I got some stunna shades on
Prada on my back, Louis on my feet
Gucci on my wrist, Im a BIG BOI! (heeey)
They hate on me cause im a Big boy (heeey)
To ri mo juko si nu Bentley, Porsche ati Hummer
Lou-lou spending pounds ati dollar
Im a big boi (heeeeey)
They keep on hating on a big boi (heeeey)

[eLDee]
Eko lo bi mi si, ibe mi mo ti wa
Gotta rep my hood im from Lagos city and naija
I stack chips, my Louis vuitton kicks
wore my automatics* with jewels from conflicts
My money longer than the river Nile o
Connected from Atlanta to Okokomiko
They see me stunting in the murcielago or in the gallardo
Omo we bad o!!

[Olu Maintain]
Poju, poju, gbo gbo wan roju,
They say Mr. Olu don go do ju ju
Na baba God give me I say thank you
Kamakaze on a kentro level
These days Olu ti elevate
In dey relate with secretary of state
Colin Powell o well, dance yahooze so well
Now I owe you so well
Now my album don sell
Too much money i be ga zuwa
Awon aboki gon won sope so nu de zu wa
One billion dollars! As a big boi mo ti hammer

[HOOK]

[eLDEE]
Uhhhhh, I think you like me, you wanna be like me
haters they dont like me cause they aint got it like me
(owww) I get it lou-lou, I spend it lou-lou
Yall need to save but me i got it now, now
See my motto, come wa ya photo
Cash like the lotto, no be otokoto
Money in the duffel bag heavy like gbin gbin
Now I get power like say I been dey gym gym

[Oladele]
Too much money (money) big spending
way we dey burn am you go think say na benson
Tear rubber everything, well almost everything
Soon as I enter O mo ti benter
Why she no go follow me, follow me go
O ti je do do, O ti je do do yoo
Why una dey leju dey leju o
Won to fa bo yo, Won ti fa bo yo o!!

[HOOK]

[eLDee]
They say we dey flex (say we dey flex)
X5, Maybach, Maserati, double R sitting in the garage
But why you dey vex? (why you dey vex)
Is it your money?? Ehn?
Is it your money?? Ehn?
Is it your money?? Ehn?
They say we dey show (say we dey show)
See as pepper dey blow, 40 bottles of mo
Just dey shayo dey go
why you dey vex? is it your money?

[Banky W]
Bad man! Bad to the bone
Ci-ci-city people wont leave me alone (see)
Every other week im in enkomnium*
Haters really hate it see they told me
I got too much money la kpo
no be my fault
Even young kele wanna go
no be my fault
Voice of an angel, flow of a rapper
Face of a fine boy soo much swagger
Repping e.m.e* from Sunday to Saturday
Mo ti so fun ekpe mi o ba e sere
Money on my mind cash comes before honeys
They only want my enticalag* money

1 comment: